piątek, 9 stycznia 2015

TAG: Your type of music

Cześć! Przychodzę dzisiaj do Was z tagiem "Your type of music". Kolejny dzień siedzę w domu, dlatego mam dużo czasu, żeby coś napisać :) Nie mam pojęcia jak w poniedziałek wstanę o 6:30, skoro teraz wstaję najwcześniej wpół do jedenastej. Ale zepnę pośladki i dam radę. No więc bez większego przedłużania, zapraszam was na TAG :) 




1. Ograniczasz się do jednego rodzaju muzyki czy słuchasz wszystkiego co "wpadnie ci w ucho"?

 Raczej słucham tego co wpadnie mi w ucho. Słucham często Eska.tv, więc nie mam wpływu na to jaki rodzaj muzyki leci. Dzięki temu poznaję inne gatunki i bardzo mi się to podoba :)

2. Jaki styl muzyczny najbardziej lubisz? 

Chyba pop :)

3. Należysz do jakiegoś fandomu? 

Tak, należę do dwóch fandomów: Directioners i Lovatics. Ale wspieram też fandom Seleny, Justina, Cher, Ellie, Katy, Ariany i 5SOS.
 
 4. Ulubiona piosenkarka?

Oczywiście, że Demi Lovato <3



5. Ulubiony piosenkarz? 

Nie mam takiego jednego ulubionego, ale lubię Enrique Iglesias i Justina Biebera :)

6. Ulubiony zespół? 

One Direction, bez dwóch zdań <3

7. Wolisz spokojną muzykę czy raczej żywą?

Zależy od humoru i okoliczności :)

8. Piosenki jakiego wykonawcy-zespołu zajmują najwięcej miejsca na Twoim telefonie?

One Direction i Demi.



9. Jaki masz dzwonek telefonu?

Na moim telefonie nie da się ustawić piosenki jako dzwonek, dlatego mam jakiś dzwonek, który już był na moim telefonie.

10. Jakiej muzyki nie znosisz?

Myślę, że nie przepadam za metalem i techno. 

11. Wykonawca/zespół którego najbardziej nie lubisz?

Nie lubię Lorde. 

12. Lubisz śpiewać? Umiesz?

Kocham śpiewać, to jedno z moich pasji. Czy umiem śpiewać, trudno mi stwierdzić, ale wiele osób mówi mi, że tak. 


13. Jakiej stacji muzycznej słuchasz najczęściej w radiu?

Famki i Eski.tv. 

14. Jaki program tv (muzyczny) oglądasz najczęściej i który najbardziej lubisz?

Eska.tv

15. Które "gwiazdy" wręcz irytują Cię swoim zachowaniem?

Lorde i Saszan. :)

16. Czy jest taka piosenka, którą słyszałeś tyle razy, że kiedy słyszysz ją teraz, od razu zmieniasz na inną?

Weekend - Ona tańczy dla mnie.

17. Słuchasz podobnej muzyki co Twoi przyjaciele? Rodzice?

Raczej tak. Jedna z przyjaciółek jest Belieber, druga lubi Selenę. Natomiast moja mama, jako mama wiernej Directioner, ma na dzwonek piosenkę 1D "One Thing"

18. Ulubiona piosenka - piosenki?
Calvin Harris - Outside ft. Ellie Goulding


Selena Gomez - The Heart Wants What It Wants



Ariana Grande - Break Free ft. Zedd



Mam nadzieję, że TAG Wam się spodobał? A wy, jakich macie swoich ulubionych wykonawców? Należycie do jakiś fandomów? Jakiego gatunku muzyki słuchacie?

Całuski, Diallerr x

22 komentarze:

  1. Ja słucham wszystkiego, ale nie lubię metalu i tym podobnych. ;)
    Ulubioną piosenkarką jest Ariana- zdecydowanie! ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny tag :) bez muzyki było by nudno :)

    zapraszam
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny tag i śliczne zdjęcia. Kocham te piosenki <3 :) Miłego weekendu ! :D

    Jesteśmy szczęśliwą grupką przyjaciół. Dopiero zaczęliśmy naszą przygodę na blogu. Serdecznie zapraszamy do komentowania i subskrybowania. :)
    http://szczesliwasiodemka01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym Cię poinformować, że zostałaś nominowana do Liebster Blog Award!
    Więcej informacji znajdziesz na moim blogu. ;)

    kinga-kiniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne odpowiedzi :*

    kochana, obserwowałyśmy się wcześniej ale mój blog został usunięty, w tej notce wyjaśniłam czemu http://similarose.blogspot.com/2015/01/choroba-xxi-wieku-ludzka-zawisc.html jeżeli masz ochotę na ponowną obserwację to zacznij i daj znać u mnie abym mogła się zrewanżować, bardzo proszę o klikanie w 3 sukienki, buziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli podoba Ci się mój blog, zapraszam do zaobserwowania. Nie toleruję obserwacji z przymusu :)

      Usuń
  6. Piękne zdjęcia i świetne odpowiedzi :D Co powiesz na wspólną obserwację ? :D http://life-andstylee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli podoba Ci się mój blog, zapraszam do zaobserwowania. Nie toleruję obserwacji z przymusu :)

      Usuń
  7. Fajny blog :) obserwujemy?
    foreverandsmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli podoba Ci się mój blog, zapraszam do zaobserwowania. Nie toleruję obserwacji z przymusu :)

      Usuń
  8. ostatnio pokochałam piosenkę 'Up' w której Demi śpiewa.. fantastyczna *-*
    jaczarownica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Te zdjęcia troszke do pogody nie pasuja hahaha aż chce sie miec znowu lato :3

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia. Ciekawe odpowiedzi. :D
    Pozdrawiam, Gabi z: http://gabriela-moments.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja należę do fandomu Beliebers :)

    http://p33rless.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia :) Też lubię One Direction, nawet mam ich płytę c: I też nie lubię techno, ale metalu czasami słucham :)

    http://co-powiesz-na-problemy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bardzo lubię Eda Sheerena :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny tag, ciekawie się czytało Twoje odpowiedzi. ;) ja generalnie preferuję rocka w różnych wydaniach i muzykę alternatywną, której raczej niewiele osób słucha. i ciężko powiedzieć czy do jakiegoś fandomu należę, bo raczej nie, chociaż dość mocno zaangażowana w swoim czasie byłam przy niektórych zespołach. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny tag :) Ciekawe odpowiedzi! Można się sporo dowiedzieć ! :)
    Śliczne zdjęcia!

    aki-akkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubie czytać takie tagi :) Super zdjęcia!

    Chcesz zyskać nowych czytelników? Wygraj post promujący aż na 3 blogach! więcej tutaj:
    KONKURS!!! (KLIKNIJ TUTAJ)


    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądam tylko do osób, którzy szczerze komentują!
Nie toleruję obserwacji za obserwację - jeśli podoba Ci się mój blog, zaobserwuj go!
Zostaw na końcu swojego komentarza link, chętnie do Ciebie zajrzę! :)