niedziela, 9 lutego 2014

Cześć!

Cześć! 
Mam na imię Ania i mam 15 lat. Postanowiłam założyć bloga, na którym chciałabym pokazywać Wam moje inspiracje - w sumie nie tylko. Będę starać się pisać takie notki, które Was zaciekawią. Interesuje się muzyką, fotografią, modą i informatyką. Uwielbiam czytać - jest to takie moje oderwanie od rzeczywistości, ucieczka w świat wyobraźni, ale o tym może w innej notce. Design bloga nie jest jak na razie za ciekawy, ale myślę, że niedługo się to zmieni. Jestem ogromną fanką One Direction oraz Demi Lovato - ale nie ograniczam się do słuchania tylko popu. Uwielbiam słuchać również rocka. Cóż jeszcze mogę o sobie powiedzieć? Myślę, że wszystkich pozostałych rzeczy dowiecie się w swoim czasie :) 
Do następnego napisania xo


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zaglądam tylko do osób, którzy szczerze komentują!
Nie toleruję obserwacji za obserwację - jeśli podoba Ci się mój blog, zaobserwuj go!
Zostaw na końcu swojego komentarza link, chętnie do Ciebie zajrzę! :)