piątek, 14 lutego 2014

Walentynki

I nadszedł dzień, który dla większości singlów jest czarną zmorą. Czyli dla mnie między innymi. Moim zdaniem ten dzień jest troszeczkę bez sensu. No bo spójrzcie, jeśli kogoś kochamy to nie tylko 14 lutego, ale zawsze. Jeśli nam na kimś zależy, to nie będziemy mu mówić tego tylko w Walentynki. Powinniśmy dbać o tą drugą osobę przez cały czas, a nie tylko w ten jeden dzień. Faktycznie miło usłyszeć od swojej ukochanej osoby, że jest się jego walentynką i spędzić z nią miły wieczór, ale tak powinno być zawsze! Dla singli to naprawdę ciężki dzień - wiem z doświadczenia. Widzisz tych wszystkich zakochanych ludzi i zadajesz sobie w duchu pytanie - co jest do cholery ze mną nie tak? Dlaczego ja nie mogę na ich miejscu? 
Ale przecież my, single, również możemy spędzić fajnie ten dzień, prawda? Wiem, że już wiele blogerek pisało już takie rzeczy, ale chciałabym podać wam sposoby na wykorzystanie tego czasu. 

1. Pierwszym i chyba najbardziej znanym sposobem jest zaproszenie przyjaciółki lub przyjaciela i obejrzenie jakiegoś ciekawego filmu, na przykład komedii. 


Weźcie laptopa, ulubione przekąski, kocyk, coś do picia i włączcie film. Najlepiej komedie, która pozwoli wam oderwać myśli od tego dołującego dnia. Serdecznie polecam Kac Vegas, z tym filmem na pewno nie będzie okazji na smutki. 

2. Drugim sposobem, jest wypad z przyjaciółmi na miasto. Do kina, na pizze czy tak po prostu poszwendać się w dobrym towarzystwie.

Zbierzcie ekipę i wyjdźcie gdzieś. Poróbcie zdjęcia - tak na pamiątkę, by za jakiś czas móc wspominać, jak fajnie spędziliście ten dzień. 

3. Jeśli jednak chcesz spędzić ten dzień sama - możesz wziąć gorącą kąpiel ze świeczkami i muzyką w tle. 


Nalejcie do wanny gorącej wody, zapalcie świeczki i włączcie muzykę. Odprężająca atmosfera i odpowiedni nastrój nadany przez świeczki, pozwoli wam się rozluźnić i choć na chwilę zapomnieć o problemach i przykrościach. 

4. Kolejnym sposobem, jest zrelaksowanie się przy dobrej książce i kubku ulubionego napoju.


Jest to mój ulubiony sposób na spędzenie samotnego wieczoru. U mnie odbywa się to przy kubku zielonej herbaty lub kawy. Jeśli tak jak ja, jesteście molami książkowymi, weźcie ulubiony kubek, zróbcie sobie swój ulubiony napój - kawę, herbatę, kakao, ciepłe mleko - i przeczytajcie książkę. 

A wy? Macie jakieś inne i ciekawe sposoby na spędzenie walentynek? Podzielicie się swoimi planami na dzisiejsze popołudnie? 

22 komentarze:

  1. Ja oglądam komedie romantyczne :)
    Świetny post:)
    +obserwuję

    http://wobiektywieaparatuxxx.blogspot.com
    OBS=OBS

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubie komedie :D
    Zapraszam do mnie na nowego posta i obseruwuje i czekam na rewanzz :D
    http://warrior-14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja oglądam pewnie horrory ponieważ nei lubię walentynek

    Jeżeli ci sie spodoba zaobserwuj
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba zdecyduję się na kąpiel :)
    ★ blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja leniuchuje głównie w walentynki. :D i też uważam, że jak się kogoś kocha to przez wszystkie dni :)

    Zapraszam na mój pierwszy filmik na:
    http://www.youtube.com/channel/UCSMlWpIXk_1v6_dYoIEQX2g

    Pozdrawiam gorąco! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Interesujący post.
    Blog bardzo ciekawy :0
    Zapraszam do mnie :)
    Obserwujemy ?
    http://somene-like-meee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Do mnie przyjaciółka przyszła ;) Zrobiłyśmy anty walentynki xD
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie obchodziłam walentynek, siedziałam w domu pod kocem i czytałam książkę. :)
    alaa-allaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny blog :)
    Powodzenia w blogowaniu!

    • Zapraszam na mojego bloga •

    www.niktniewidzi.blogspot.com/


    (obserwacja=obserwacja)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie obchodzę walentynek :)
    świetny blog,zapraszam do mnie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuje i również obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie lubię walentynek ;/

    l0vetight.blogspot.com / zapraszam, obserwujemy? odp. u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog godzien odwiedzin i obserwacji !
    Zapraszam do mnie :)
    madiess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mimo, że jestem singlem to uwielbiam walentynki. Kładę się do łóżka z laptopem i pysznymi przekąskami, a następnie włączam sobie piękny film. Tak właśnie spędziłam je wczoraj :) Obserwuję !
    Zapraszam do siebie, a jeśli Ci się spodoba to zaobserwuj :))
    Buziaki :**

    karolina-bourgerek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też jestem za tym, żeby walentynki jako singiel spędzić aktywnie, a nie użalać się, dlaczego akurat nie ma się do kogo przytulić. W sumie to jest przecież dzień jak co dzień :D

    Pozdrawiam i zapraszam:
    cuddlanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja najczęściej oglądam właśnie filmy na takie okazje :D Najlepiej, romanso-dramat-katastroficzny, haha^^

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Horror + gorąca herbata, w ciemnym pokoju. :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy!
    thehauntedway.blogspot.com
    +obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne sposoby ;)
    obserwacja za obserwację? ;)
    buźki
    jucia-juucia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale piękne zdjęcia *_*
    Ja walentynki potraktowałam jak zwykły dzień ;3

    _______________________________________
    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie gdzie do wygrania są Converse'y lub vansy :) Będzie mi bardzo miło jeśli weźmiesz udział :)
    http://fashioncarolinna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładne zdjecia + fajny blog (:
    Zapraszam do mnie :
    http://miczkq-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny blog! Obserwujemy? Daj znać u mnie ;)
    paulaaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. super post ;))

    Pozdrawiam,Julita
    www.crimson-moon2000.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zaglądam tylko do osób, którzy szczerze komentują!
Nie toleruję obserwacji za obserwację - jeśli podoba Ci się mój blog, zaobserwuj go!
Zostaw na końcu swojego komentarza link, chętnie do Ciebie zajrzę! :)