środa, 12 lutego 2014

Oglądamy filmy

Cześć!
No i się rozchorowałam. Już od kilku dni czułam lekkie drapanie w gardle i delikatne osłabienie, lecz dzisiaj to już przeszłam samą siebie. Rano po przebudzeniu wiedziałam, że coś jest nie tak. Było mi na zmianę zimno i gorąco, ale poszłam do szkoły ze względu na sprawdzian z chemii. Kiedy wróciłam bolała mnie okropnie głowa i było mi zimno. Tata kazał mi wziąć tabletkę i od razu położyć się do łóżka. Pół dnia przeleżałam, wypiłam chyba cztery kubki gorącej herbaty oraz febrisan, a nawet nie poczułam się lepiej. Obejrzałam sobie film pt "Stuck in love", o którym kiedyś opowiadała Lucy.


Pisarz Bill Borgens (Greg Kinnear) stara się utrzymać rodzinę razem, po tym jak jego żona Erica (Jennifer Connelly) opuściła go dla młodszego mężczyzny. Zamiast pracować nad nową książką, obsesyjnie ją szpieguje. Tymczasem ich 16-letni syn Rusty (Nat Wolff) wpada w poważne kłopoty, zakochuje się i bierze udział w bójce. 19-letnia córka Sam (Lily Collins), oświadcza, że jej pierwsza książka zostanie opublikowana, lecz nie zamierza podzielić się tą wiadomością ze swoją matką, którą uważa za zdrajcę. 

Film jest genialny! Jest jednym z niewielkiej grupy filmów, na których płakałam. Nie umiem opisać słowami moich uczuć podczas tego filmu. Coś niesamowitego, naprawdę. 

Obejrzałam dzisiaj również "Now is Good" - kolejny film, który niesamowicie mnie rozczulił. Pamiętam jak oglądałam go pierwszy raz, jakieś pół roku temu. Szczerze mówiąc, to za każdym razem kiedy go włączam towarzyszą mi te same emocje. 


Tessa (Dakota Fanning) jest śmiertelnie chorą na białaczkę siedemnastolatką, postanawia przeżyć szybkie dorastanie w czasie, który jej pozostał. Tworzy listę z rzeczami do zrobienia, na której znajduję się utrata dziewictwa jak i spróbowanie narkotyków i z pomocą przyjaciół wciela ją w życie. Podczas gdy jej rodzina próbuje pogodzić się ze świadomością utraty, Tessa z determinacją odkrywa nieznane życie i doświadczenia. Obejmuje to również miłość, której nie planowała, do nowego sąsiada Adama (Jeremy Irvine)


A wy? Widzieliście już ten filmy? A może znacie i polecicie mi jakieś warte obejrzenia filmy? Macie swoje ulubione? 

10 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam Iluzję i To własnie miłość :)
    Now is good-wiele osób mi to polecało!
    Pozdrawiam ;)

    cheryose.blogspot.com! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli lubisz horrory to polecam Naznaczony 2 ;pp

    ola-photographyx3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też wlasnie cos bierze :/ cała sie trzese z zimna :/
    Zapraszam również do mnie na bloga ;) www.ilonastejbach.blogspot.com
    Jeśli obserwujesz? Napisz, a na pewno z miłą chęcią zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zabieram się za 1 film, a Now is Good jest świetny. Końcówka to typowy wyciskacz łez. Uwielbiam!
    cuddlanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam Now is Good. Cudowny film.

    Zajrzysz?
    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod ogromnym wrażeniem czytając twoje posty. Są takie przemyślane. Do tego ten śliczny wygląd bloga. Naprawde masz zadatki na prawdziwą blogerkę. <3
    Może masz ochote na obserwacje, oczywiście jeżeli Ci się spodoba mój blog. Napisz w komentarzu Odwdzięczę się wtedy tym samym! :*

    http://give-mee-my-heart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie oglądałam ani jednego, ani drugiego. Jak już je obejrzysz chętnie przeczytam jak Ci się podobały. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie oglądałam ale o tym 2 bardzo dużo dobrego słyszałam :)

    http://wobiektywieaparatuxxx.blogspot.com
    OBS=OBS

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie oglądałam akurat tych filmów, ale po taki opisie całkiem możliwe, ze się skuszę :>
    Zapraszam do nas i pozdrawiam :D

    http://accelerated-heart-rate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie miałam okazji obejrzeć tych filmów, ale mam nadzieję, że wkrótce to się zmieni :)

    Zapraszam do mnie
    http://donia-dodonia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zaglądam tylko do osób, którzy szczerze komentują!
Nie toleruję obserwacji za obserwację - jeśli podoba Ci się mój blog, zaobserwuj go!
Zostaw na końcu swojego komentarza link, chętnie do Ciebie zajrzę! :)