poniedziałek, 5 stycznia 2015

Powrót wraz z nowym rokiem

Cześć! Długo zwlekałam z powrotem na bloga. Zastanawiałam się nad wszystkimi za i przeciw, brałam pod uwagę wszystkie moje obowiązki, wiedząc że nie dam rady ich połączyć z przyjemnościami. Tak więc byłam zmuszona zrezygnować z tego co kocham najbardziej - z tańca i bloga. Ale nadszedł nowy rok, a razem z nim powracam ja :) Jednym z moich noworocznych postanowień jest właśnie powrót na bloga i do klubu. Mam nadzieję, że uda mi się pogodzić bierzmowanie, naukę, egzaminy z moim hobby.
Do mojego powrotu na bloga zmotywowała mnie troszkę Jessika, kiedy przezwyciężyła trudny okres w swoim życiu i nie przestała pisać do swoich czytelników. Pewnie się o tym nie dowie, ale naprawdę ją podziwiam i dziękuje, że dała mi tą motywację i siłę.
A powracając do tematu nowego roku, chciałabym Wam złożyć troszeczkę spóźnione życzenia. Więc życzę Wam z całego serca spełnienia wszystkich marzeń oraz postanowień, które krążą Wam po głowie, uśmiechu na twarzy, dużo zdrowia i żeby ten rok był jeszcze lepszy niż poprzednie!

Na dokładkę moje aktualne selfie, żebyście mogli sobie przypomnieć jak wyglądam :)




Całuski, Diallerr x

14 komentarzy:

  1. Dobrze, że powróciłaś na bloga! Ja bierzmowanie i testy mam w przyszłym roku, więc narazie się nie martwę :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. napewno Ci się uda połaczyć hobby z obowiązkami trzymam za Ciebie kciuki i życzę powodzenia :)
    można wiedzieć w jakim klubie tanczysz i co ?
    tez uwielbiam tanczyć :)
    zajrzysz do mnie? jeśli ci się spodoba zaobserwuj będzie mi bardzo miło i nie będę owijać w bawełne ale zależy mi na tym :)

    http://julczi-juulczi1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tańczę hip hop w klubie Kobos Dance :)
      I dziękuje za wiarę x

      Usuń
  3. Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że wróciłaś ! <3

    http://zulka-zuuulka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki, żebyś nie zrezygnowała z bloga i pisała dalej.
    Ładne zdjęcia:)

    Jeśli masz chęć oraz czas to zapraszam do mnie!♥
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie że jesteś! :)

    Chcesz zyskać nowych czytelników? Wygraj post promujący aż na 3 blogach! więcej tutaj:
    KONKURS!!! (KLIKNIJ TUTAJ)


    Mój blog (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę wytrwałości :) Trzymam kciuki. JA też wracam na bloga, ale tym razem z pomocą nadchodzi mi przyjaciółka :)

    Natalia.
    Zapraszam do nas :)
    http://alia-and-tesa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki za obyś wróciła do swoich dawniejszych zainteresowań! Życzę powodzenia. Ja również ostatnio powrociłam do Bloga, bardzo sie za tym stęskniłam :)
    http://wika-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne zdjecia ;) życzę powodzenia ;)

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. powodzenia w blogowaniu, ja tez zaczynam, ale od nowa zupelnie :)
    klaudiett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Tobie też wszystkiego dobrego w nowym roku :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz fajnego bloga, tak przeglądam i przeglądam.

    www.lollitte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zaglądam tylko do osób, którzy szczerze komentują!
Nie toleruję obserwacji za obserwację - jeśli podoba Ci się mój blog, zaobserwuj go!
Zostaw na końcu swojego komentarza link, chętnie do Ciebie zajrzę! :)