sobota, 8 marca 2014

Luty - podsumowanie

Zaczął się marzec, dlatego postanowiłam zrobić małe podsumowanie lutego. Cóż pomysł ściągnięty jest z kilku innych blogów, mam nadzieję, że wam to nie przeszkadza.

Więc zacznijmy od najważniejszych wydarzeń:
- Założenie bloga (09.02.)
- Druga rocznica przyjaźni z Kariną (28.02.)
- Walentynki spędzone całkiem okej
- Zaczęłam znowu biegać i ćwiczyć
- Zaczęłam nosić okulary

Instagramowe zdjęcia! 

ja w okularach/mój piątkowy wieczór/oglądam sobie Tomorrow People/mój piękny Rysio/nauka chemii/cookies!/Niall/skupiona Jagódka - Kocham Cię <3


Odkrycia filmowe: 

Stuck in Love


Szkoła uczuć




Odkrycia muzyczne: 

Cher Lloyd

I wish


With ur love


Oath


5 second of summer

She looks so perfect


Wherever you are




Odkrycia książkowe: 

Karen Kingsbury
Pomimo wszystko


Emily Anderson, wychowywana przez dziadków młoda studentka dziennikarstwa, poznaje niespodziewanie tajemniczą historię nieszczęśliwej miłości swoich rodziców. Jej matka, Lauren Gibbs, znana korespondentka wojenna pracująca w Afganistanie, przekonana o śmierci swojej córki, żyje w wielkiej samotności i rozgoryczeniu. Shane Galanter tylko pozornie wiedzie spokojne i ustatkowane życie. Zaskakujący splot wydarzeń przed laty rozdzielił tę trójkę. Teraz Emily decyduje się spojrzeć w przeszłość i odszukać matkę, której nigdy nie spotkała, i ojca, którego nigdy nie znała. Czy utracona miłość może odrodzić się na nowo?




Podobają Wam się tego typu notki? Chcecie ich więcej? A może macie jakieś swoje odkrycia miesiąca? Piszcie śmiało! Trzymajcie się ciepło, kocham Was xx

15 komentarzy:

  1. Ojej, dziękuje :) Wzajemnie xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz coraz więcej bloger robi podsumowania miesiąca i to jest bardzo fajna sprawa :)
    Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. stuck in love - kocham :)
    obserwuję
    http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoła uczuć *.* Cudowny <3 Lubię tego typu podsumowania :D

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Super podsumowanie, widze, że jestes nową blogerka, a piszesz już jak doświadczona osoba w tych sprawach. Prowadziłaś już wcześniej jakiegoś bloga? ♥
    Zapraszam do mnie, jeśli spodoba Ci się mój blog możesz zaobserwować, a z pewnością zrobię to samo.
    pinkk-rainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak prowadziłam, ale powiem Ci, że nie traktowałam go bardziej poważnie. Teraz jest inaczej. :)

      Usuń
  6. Jakie śliczne zdjęcia! Super podsumowano ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Polecasz film Stuck in Love? ;)

    odpowiedz u mnie jak możesz ;d

    zuuziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog. Co powiesz na wspólną obserwację?
    -------------------------------------------------------------------
    http://nutka-and-ludka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny post <3

    Do wygrania bon o wartości 30$ ! Zapraszam ;)
    http://marttfashion.blogspot.com/2014/03/giveaway-chicnovacom.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale jesteś ładna :) Gdzie kupiłaś tą czapkę gdyż ostatnio naszła mnie ochota na zakup takiej ;D
    Obserwuję i proszę o rewanż =)

    http://superphot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czapkę kupiłam na allegro za około 25 zł :)
      Dziękuje za obserwację :)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź i obserwację :)

      Usuń
  11. Śliczna jestes <3

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zaglądam tylko do osób, którzy szczerze komentują!
Nie toleruję obserwacji za obserwację - jeśli podoba Ci się mój blog, zaobserwuj go!
Zostaw na końcu swojego komentarza link, chętnie do Ciebie zajrzę! :)