środa, 26 lutego 2014

Miejsca, które chciałabym odwiedzić

Hej! I kolejna środa minęła w oka mgnieniu, przynajmniej w moim przypadku. W szkole byłam tylko na dwie lekcje, bo czekała mnie wizyta u dentysty. Była dość duża kolejka, więc trochę zeszło, ale słuchając muzyki jakoś szybko mi zleciało. O 11:30 już byłam po, więc razem z moim tatą pojechaliśmy odebrać z pracy moją mamę i po drodze wstąpiliśmy jeszcze na rynek. Do domu wróciliśmy koło trzynastej, więc miałam chwilę wolnego czasu, a później na lekcje gitary. Uwielbiam lekcje z moim ukochanym panem i dziewczynami, dlatego 45 minut minęło błyskawicznie. Praca domowa - nauczyć się grać Be Alright Justina Bieber'a, więc mi pasuje :) Jakiś czas temu wróciłam, dlatego postanowiłam napisać jeszcze dzisiaj notkę. 

Wam też zleciała szybko ta środa? 

Ale przejdźmy do notki tematycznej. Każdy z nas ma pewnie takie miejsca, gdzie chciałby w przyszłości pojechać i je odwiedzić. Cóż każde z tych miejsc, ma zapewne w sobie coś specjalnego, urokliwego, coś co zwraca na siebie naszą uwagę. Ja również mam kilka takich miejsc i chciałabym się z wami nimi dzisiaj podzielić :) 

1. Anglia - Londyn

Pierwszym takim moim miejscem jest Londyn. Już od dłuższego czasu moim głównym marzeniem jest wyjazd właśnie tam - do Londynu. Cóż jednym z powodów tego, jest fakt, że mieszkają tam moi idole - One Direction. Ale to właśnie dzięki nim zwróciłam na to miasto większą uwagę. Dzięki mojej kuzynce, która tam mieszka i pracuje, dowiedziałam się trochę o zwyczajach angielskich, które nie ukrywam ogromnie mnie zaciekawiły. To zdecydowanie najpiękniejsze miasto jakie może być - oczywiście moim zdaniem.

2. Irlandia - Dublin

Na Irlandię również zwróciłam uwagę dzięki moim idolom, a głównie dzięki Niall'owi Horan'owi, który pochodzi właśnie z Irlandii. O zwyczajach tam panujących dowiedziałam się z internetu, bo niestety nie mam tam żadnej rodziny ani przyjaciół. Kraj i miasto zainteresowało mnie ze względu na piękno tamtejszych okolic. 

3. Afryka

Afryka, czyli kraj, które chcę odwiedzić ze względu na dzieci tam mieszkające. Dlaczego na zdjęciu jest akurat Ghana? Przypadkowo wpadło mi w ręce, ale tak naprawdę chciałabym jechać obojętnie do jakiego miasta, byleby nieść pomoc mieszkańcom. 

4. Hiszpania - Barcelona

Miejsce, które jest marzeniem bardzo wielu ludzi. Wspaniałe, słoneczne kurorty i plaże, piękne widoki, genialne imprezy, nieziemski wypoczynek. Co tu więcej mówić?

5. Francja - Paryż 

Paryż, miasto zakochanych - takie chodzą pogłoski, ale czy tak jest naprawdę? Chciałabym to sprawdzić osobiście.

6. Japonia - Tokio

Przyznam szczerze, imponuje mi japońska mowa i moda, a japońskie dziewczyny są takie ładne, że naprawdę im tego zazdroszczę. Zdecydowanie chciałabym zobaczyć to wszystko w rzeczywistości, a nie tylko na zdjęciach.

7. Stany Zjednoczone - Nowy Jork 

Najzwyczajniej w świecie chciałabym przeżyć to co Kevin, haha :) 

8. Włochy - Wenecja 

Prawdę mówiąc, jeśli miałabym głosować w kategorii "miasto zakochanych" to miasto bezkonkurencyjnie zdobyłoby mój głos. Bez dwóch zdań. Nocą musi to wyglądać jeszcze piękniej. 

9. Tunezja - Tunis

Tunezja - kraj, w którym kiedyś była moja przyjaciółka Karina. Zdjęcia, które przywiozła i pokazywała, niesamowicie mi się spodobały i dzięki temu zainteresowałam się tym krajem. 

10. Bułgaria

Miejsce polecone przez mojego chrzestnego. Wspaniałe atrakcje, niesamowite hotele i przepiękna plaża. Marzenie!


A wy, macie miejsca, do których chcielibyście kiedyś pojechać? Jakie? 
Do następnego napisania, trzymajcie się ;*



5 komentarzy:

  1. Ja zawsze marzyłam o wyjeździe do Hiszpani, BARCELONA!!!

    http://cukierkowadziewczyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hiszpania, Hiszpanie, Hiszpania !! <3 Zapraszam do mnie!
    http://love-little-berry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. oo w Bułgarii byłam ^
    mamy takie same miejsca ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobne miejscówki ;) bosko <3

    OdpowiedzUsuń

Zaglądam tylko do osób, którzy szczerze komentują!
Nie toleruję obserwacji za obserwację - jeśli podoba Ci się mój blog, zaobserwuj go!
Zostaw na końcu swojego komentarza link, chętnie do Ciebie zajrzę! :)