sobota, 22 lutego 2014

20 pytań + 10 faktów o mnie

Cześć! Wiem, że nie było mnie tutaj już tydzień. Niestety nie miałam zbyt dobrego humoru, a do tego doszły problemy zdrowotne, które trwają nadal, ale czuje się już lepiej. Dzisiaj rano, odwiedziła mnie kuzynka - Zuzia. Przywiozła mi przedwczesny prezent urodzinowy, czyli narysowany przez nią samą obrazek kota w ramce. Nie jest on może jakoś wyjątkowo genialny, ale dla mnie sam gest i jej radość się liczy. Dziwne jest tylko to, że obydwie mamy urodziny w ten sam dzień i nigdy nie dawałyśmy sobie prezentów, a tu taka niespodzianka. Obecnie już wisi u mnie na ścianie :) 



A teraz przejdźmy do notki bardziej tematycznej. Przygotowałam dla was tag "20 pytań o mnie" - żebyście mogli czegoś się o mnie dowiedzieć i dodałam 10 faktów o mnie. ;)

1. Drugie imię? 
Nie mam drugiego imienia. 
2. Ksywka? 
Głównie Diallerr, ale czasami przyjaciółki mówią na mnie Alison. 
3. Ulubiony kolor? 
Myślę, że zielony. Ale lubię również niebieski i pastelowy fiolet. 
4. Data urodzenia? 
26.03.1999 
5. Ulubiony gorący napój?
Cóż uwielbiam zieloną herbatę, choć także lubię kawę, cappuccino, gorącą czekoladę i zwykłą herbatę z cytryną. 
6. Ulubiony gatunek muzyki? 
Nie ograniczam się do jednego gatunku muzyki, ale głównie słucham popu i rocka. Czasem również lubię posłuchać rapu czy delikatnie klasycznej muzyki - zależy od humoru.
7. Jakie były oraz są obecnie twoje plany na przyszłość?
Kiedy byłam mała miałam różne pragnienia co do mojej przyszłości. Chciałam być piosenkarką, dziennikarką, detektywem, tancerką, policjantką, lekarzem, fotografem, chciałam również pracować w fundacjach. Ale obecnie zostały mi trzy marzenia. Po gimnazjum idę do technikum na kierunek fototechnik. Fotografia to coś co naprawdę lubię i z tym wiążę swoją przyszłość. Choć w głębi mojego serca chciałabym wiązać przyszłość ze śpiewaniem - mam wrażenie, że jest to bardzo dziecinne myślenie, dlatego odkładam to pragnienie gdzieś na bok, bym mogła zająć głównie fotografią. Trzecim "marzeniem" jest właśnie pomoc chorym dzieciom. Rozpisałam się, haha :D 
8. Ulubione owoce?
Winogrono, nektarynki, brzoskwinie, pomarańcze, śliwki, mandarynki, borówki i truskawki. 
9. Grasz na jakimś instrumencie?
W podstawówce uczyłam się grać na flecie - głównie to co kazali w szkole, bo tego nie lubiłam - oraz na puzonie w orkiestrze, ale zrezygnowałam z tego. A teraz uczę się grać na gitarze. 
10. Masz rodzeństwo?
Mam starszego brata, Mateusza, który ma 22 lata. 
11. Jakie oglądasz seriale?
M jak miłość i Na dobre i na złe, czyli filmy które oglądam od małego razem z moją mamą. Oraz moje najwspanialsze i najukochańsze Pretty Little Liars. 
12. Jaka jest najgłupsza/najśmieszniejsza sytuacja jaka przytrafiła ci się w życiu?
Kiedy miałam może ze cztery latka i byłam sama z moją mamą w domu, która była zajęta czymś w kuchni, zadzwoniłam na pogotowie - nie mam pojęcia jak udało mi się wykręcić numer - i powiedziałam, że moja lalka jest chora. Jest mi tak okropnie głupio z tego powodu teraz. 
13. Farbowałaś kiedyś włosy?
Tak farbowałam, ale prawdziwą farbą tylko końcówki, a tak to kilka razy szamponetką. 
14. Jesteś lubiana w swojej klasie? 
Nie, ale ten fakt jest ostatnią rzeczą, jaką się przejmuję :)
15. Jaki kolor masz koszulki na sobie? 
Biały. 
16. Masz jakieś zwierzęta? 
Mam. Mojego ukochanego kota - Rysia i psa - Togo. 
17. Ostatni film jaki obejrzałaś?
Safe Haven
18. Jakie jest najpiękniejsze miasto, które udało ci się odwiedzić?
Zdecydowanie Wrocław. 
19. Ulubiona pora roku?
Jesień, ale też lubię lato. 
20. Jak chcesz nazwać swoje dzieci?
Chłopca - Florian, Remigiusz, Patryk; Dziewczynkę - Jagoda, Gabrysia, Patrycja

Mój kot - Rysiek <3


1. Jestem bardzo leniwą osobą. 
2. Gotowanie nie jest moją mocną stroną. 
3. Jestem uzależniona od Twittera.
4. Denerwuje mnie, gdy ktoś się spóźnia. 
5. Jestem tolerancyjna w kwestii orientacji, wyznań, kultur, opinii. 
6. Uwielbiam czytać
7. Chciałabym kiedyś zamieszkać w Londynie.
8. Uwielbiam zwiedzać.
9. Kiedyś chciałabym pojechać do Francji, Hiszpanii, Wenecji, Grecji.
10. Należę do Szkolnego Koła Polskiego Czerwonego Krzyża.

12 komentarzy:

  1. fajny post :D

    obserwuję i zapraszam
    http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post ! Zapraszam do mnie wercza-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam czytać! Tak dużo czytam, że nawet kochana bibliotekarka specjalnie dla mnie zamówiła kilka książęk, hah.
    Ja jestem zazwyczaj leniwa tylko do sprzątania. W klasie nie jestem lubiana przez pewną grupkę, ale też się tym nie przejmuję, ważne że mam kilku najlepszych przyjaciół.

    Pozdrawiam, Zuza ♥
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki sliczny rysunek , fajne odpowiedzi wyczuwam podobienstwo <3
    dorey-doorey.blogspot.com
    może zaobserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Post jest świetny :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ciekawie;)

    zapraszam do mnie i do obserwacji jeśli ci się spodoba;)
    www.redlips-evelinafashion.blogspot.com
    pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy pomysł na posta :)
    śliczny design xD
    zapraszam
    http://justsayhei.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki słodki kotek ! <3 :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy!
    thehauntedway.blogspot.com
    +obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog :) Będę zaglądać tu częściej ;*

    roxyamazinglife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz bardzo ciekawy wygląd!
    I strasznie słodkiego kotka <3
    www.lifestylebyvernice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne fakty :)

    zapraszam do mnie http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zaglądam tylko do osób, którzy szczerze komentują!
Nie toleruję obserwacji za obserwację - jeśli podoba Ci się mój blog, zaobserwuj go!
Zostaw na końcu swojego komentarza link, chętnie do Ciebie zajrzę! :)