niedziela, 16 marca 2014

TAG 10 rzeczy, które chcę zrobić w wakacje

Cześć! Cóż za oknem niezbyt przyjemna pogoda, porównując ją do tej, która towarzyszyła nam przez ostatnie kilka dni - masakra. Tydzień zleciał szybko. Wpadło mi kilka ocen, tych dobrych jak i tych złych niestety. Oddałam zeszyt Pani od polskiego, więc trzymajcie kciuki, haha :) W piątek po szkole, pojechałam do miasta, żeby kupić jakieś buty do biegania. Moja przyjaciółka i wiele koleżanek z klasy mają podróby air maxów i je zachwalają, dlatego i ja postanowiłam je kupić. Później poszłam z przyjaciółką i jej kuzynką pobiegać - i tak zleciał mi piątek. Wczorajsza sobota minęła mi w oka mgnieniu, ponieważ odwiedziła mnie moja ukochana kuzynka. A dzisiaj? Leżę w łóżku, kichając i smarkając :( Możliwe, że dopadła mnie alergia lub zaraził mnie kolega. Nigdy nie umiem odróżnić przeziębienia od alergii. Może wy macie jakieś sposoby?

Na dzisiaj przygotowałam TAG 10 rzeczy, które chcę zrobić w wakacje. Pomysł zwinięty z jednego komentarza, przepraszam! Nie miałam na dzisiaj żadnych pomysłów, a ten spadł mi jak z nieba. Więc o to, moje "I have to do in the holidays!"

1. Opalić się


2. Nagrać Vlog


3. Spędzić czas z osobami, których dawno nie widziałam


4. Odwiedzić nieznane mi dotąd miejsca w mojej miejscowości. 


5. Przeczytać jak najwięcej książek


6. Wybrać się w całodniową wycieczkę rowerową


7. Urządzić piknik ze znajomymi


8. Pójść na ognisko 


9. Pójść na spacer późnym wieczorem


10. Pływać w jeziorze/rzece 



A wy, macie jakieś konkretne plany na wakacje? Macie podobną listę? 
Trzymajcie się x

PS. Zapraszam Was na bloga mojej przyjaciółki, która dopiero zaczyna. KLIK

11 komentarzy:

  1. trzymam kciuki za zeszyt z polskiego, a te 10 rzeczy da się zrobić ;D + Zdjęcia wybrałaś genialne :)
    mylifemychoices97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. oj mogły by już być wakacje :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie będę miała podobne plany,chociaż jeszcze nie myślałam nad tym,co będę robiła w wakacje :D

    moje-kolorowe-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Również zaczęłam biegać, życzę ,aby zapał Ci nie minął :)
    Co do listy to mam podobną ,ale chyba dłuższą :D

    http://grapverutkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. moja lista jest bardzo, ale to bardzo podobna do twojej <3 :)

    mój blog-klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki za realizacje planów! Ja rownież zaczęłam biegać, choć teraz z wiązku z pogodą, nie mogę. ://

    Pozdrawiam,
    http://koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. trzymam kciuki ;)

    obs?
    http://ewamaliszewskaoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog. Wpadniesz do nas i klikniesz w baner choies http://www.nutka-and-ludka.blogspot.com/2014/03/choies.html#comment-form. Bardzo nam na tym zależy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojj wszystkie z tych rzeczy chciała bym zrobić i dodać jeszcze jedna wyjazd nad morze i było by idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam podobne plany! ;** Ognisko,piknik z Karoliną :* Spacery wieczorami.Ja już chcę czerwiec <33
    Serdecznie zapraszam cię do mnie,a jeśli ci się spodoba to zaobserwuj,pozdrawiam :*
    http://katie-style1771.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja w tym roku właśnie zamierzam sie nie opalić, zawsze tak chciałam mieć ciemną karnację, jednak przestało mi się to podobać i zamierzam zaprzyjaźnić się z mleczkami do opalania z filtrem :)
    http://bejbicamxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zaglądam tylko do osób, którzy szczerze komentują!
Nie toleruję obserwacji za obserwację - jeśli podoba Ci się mój blog, zaobserwuj go!
Zostaw na końcu swojego komentarza link, chętnie do Ciebie zajrzę! :)