poniedziałek, 10 lutego 2014

Poniedziałek zaliczony!

Cześć, już drugi raz dzisiaj :) 
Nie chcę by mój blog był tylko o jednej tematyce, dlatego będzie on też moim pamiętnikiem życiowym. Mam nadzieję, że czegoś się o mnie w ten sposób dowiecie i cóż, przybliży nas do siebie w pewnym stopniu. 
Dzisiejszy dzień minął mi ogromnie szybko. Pogoda mile mnie zaskoczyła, ponieważ od rana było cieplutko i słonecznie, i choć preferuję deszcz - to naprawdę uwielbiam taką pogodę. Jak wyglądam przez okno, to aż mam ochotę wyjść na dwór i pospacerować po okolicy. Mam nadzieję, że pogoda utrzyma się jak najdłużej, ponieważ mam plany wybrać się z Kariną na spacer i porobić kilka zdjęć. Dziś niestety nie było mi dane opuścić dom po szkole - jutro mam kartkówkę z fizyki, czyli przedmiotu, który nie jest moją mocną stroną i koniecznie muszę się z niego poprawić. Także wkuwam jak tylko mogę. Jutro na całe szczęście, mam dość luźne lekcje, mam nadzieję, że przetrzymam siedem godzin. Do napisania jutro :)

4 komentarze:

  1. Ciekawy post i fajny blog !
    Zapraszam do mnie może akurat Ci się u mnie spodoba :) Zachęcam do zaobserwowania :)
    key-tina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja lubię fizykę ale nie znoszę matematyki! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny wygląd bloga <3

    mogę liczyć na klika od Ciebie w górny baner na moim blogu? sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nienawidzę matmy ;/
    _______________________________________
    WYGRAJ CONVERSE!!
    http://malinowe-ciasto.blogspot.com/2014/02/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń

Zaglądam tylko do osób, którzy szczerze komentują!
Nie toleruję obserwacji za obserwację - jeśli podoba Ci się mój blog, zaobserwuj go!
Zostaw na końcu swojego komentarza link, chętnie do Ciebie zajrzę! :)