sobota, 24 stycznia 2015

Zdrowszy tryb życia

Cześć! Pewnie większość z Was chciałoby ćwiczyć i zdrowo się odżywiać. Dla niektórych z Was jest to kwestia odchudzania, a dla innych jest to po prostu chęć prowadzenia zdrowszego trybu życia. Ja nie ukrywam, że chodzi mi o odchudzanie. Ostatnio znów przybyło mi kilka niechcianych kilogramów i kiedy się zważyłam, powiedziałam "DOŚĆ, BIORĘ SIĘ ZA SIEBIE". Nie jestem specjalistką od ćwiczeń i od zdrowego trybu życia, ale chciałabym w jakimś, nawet małym stopniu Was zmotywować do działania. Jeśli czujecie potrzebę, ale brakuje wam motywacji, pomyślcie jak lekko byście się czuli, zrzucając kilka kilogramów lub centymetrów w pasie, w udach czy gdziekolwiek indziej, a jak wspaniale byście się czuli, jedząc zdrowo, zamiast zajadania się fast foodami i słodyczami. Mi często pomagają zdjęcia szczupłych dziewczyn, zawsze sobie mówię, że skoro one tak mają to dlaczego ja nie mogę tego mieć.





Od jakiegoś czasu dość intensywnie ćwiczę i po prostu nie mogę się doczekać pierwszych efektów. Mam chwilę, że wydaje mi się to bez sensu. Ale wtedy pomaga mi taka mała sentencja Ricka Warrena, zaczerpnięta z książki Demi Lovato: "Bądź swoją siłą przez 365 dni w roku"


Jeśli jesteście ciekawi, mogłabym zrobić oddzielną notkę z ćwiczeniami, które wykonują lub te, które polecają moi znajomi. 
Mam nadzieję, że chociaż troszkę zmotywowałam lub zachęciłam Was do ćwiczeń i zdrowego odżywiania bo wiem jakie to ważne w takiej sytuacji. Trzymam kciuki za każdego, kto zdecydował się prowadzić taki tryb życia. Nie poddawajcie się, uda Wam się! :)

Całuski, Diallerr x

5 komentarzy:

  1. Ja nie umiem sie zmotywować i zacząć ćwiczyć. A tak w ogóle nie jest mi to potrzebne ;0
    http://wika-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też od jakiegoś czasu biegam, ćwiczę i udało mi się póki co zgubić 4 kg:)
    Notka z ćwiczeniami to super pomysł, z chęcią przeczytam.

    dagmarastyles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też lubię ćwiczyć, ale żebym ćwiczyła systematycznie zapisałam się na taekwondo i kickboxing :) Treningi są płatne więc mam taką myśl, że skoro już zapłaciłam to szkoda by było nie iść przez lenistwo i taki sposobem chodzę dwa razy w tygodniu i jeden trening trwa półtorej godziny. Chciałabym ćwiczyć jeszcze oprócz tego w domu, ale po treningach mam takie zakwasy, że nie mogę się zbytnio ruszać ;D Jak będzie cieplej mam zamiar zacząć biegać ;) Poza tym bardzo motywujący jest ten tekst.
    Pozdrawiam, http://foto-art-natalia.blogujaca.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też teraz żyję, o wiele wiele zdrowiej ;))

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja niestety mam ten problem, że jestem za chuda i to wcale nie takie proste by przytyć zdrowo ; )
    http://plainess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zaglądam tylko do osób, którzy szczerze komentują!
Nie toleruję obserwacji za obserwację - jeśli podoba Ci się mój blog, zaobserwuj go!
Zostaw na końcu swojego komentarza link, chętnie do Ciebie zajrzę! :)