sobota, 22 marca 2014

Spotkanie z przyjaciółmi

Cześć! Pewnie każdy z Was ma tak, że mimo czasu spędzanego z przyjaciółmi, np w szkole, nigdy nie macie ich dość. Możecie spędzać z nimi każdą chwilę bez ograniczeń, a i tak zawsze znajdziecie temat do rozmowy. U mnie zdecydowanie tak jest. Spędzam z moimi przyjaciółmi codziennie po 6/7 godzin w szkole i choć często mnie denerwują i się do nich nie przyznaję, nie mam dość. Co poniedziałek wstaje do szkoły tylko dlatego, że po dłuuugich dwóch dniach okropnie za nimi tęsknie. Cały wczorajszy dzień spędziłam właśnie z nimi. Po szkole przyszli do mnie, bo niestety każde z nich mieszka w innej miejscowości. Powspominaliśmy sobie czasy z dzieciństwa, obejrzeliśmy naszą komunię i pobiegliśmy do kościoła na drogę krzyżową. Później zgarnęliśmy jeszcze Oliwię z jej lekcji keybordu i wróciliśmy do mnie, lecz tylko na chwilę bo postanowiliśmy iść na plac zabaw. Oczywiście na miejscu, wygłupów nie było końca. Nasze dziwne zdjęcia, nieogarnięte tańce, krzyki, śmiechy i zabawy chyba nieźle dały w kość osobom mieszkającym obok. Jakiś czas później dołączyła do nas Karina i razem z nią siedziałyśmy, rozmawiając na każdy możliwy temat. A potem poszłyśmy do Jej domu. Z racji tego, że było już ciemno poszedł z nami nasz kolega z klasy, który akurat był na placu zabaw. Niestety nie posiedzieliśmy u Niej długo, bo Jagoda umówiła się z dziadkiem że po nią przyjedzie, dlatego wróciliśmy do mnie i czekałyśmy na niego. 
Gdybym powiedziała, że nie spędziłam miło dnia - byłabym niezłą kłamczuchą. BYŁO ŚWIETNIE! Kocham moich przyjaciół najbardziej na świecie x














A wy, macie swoją paczkę przyjaciół? Macie z kim spędzać piątkowe popołudnie? 
Trzymajcie się cieplutko x

8 komentarzy:

  1. pozytywne zdjęcia! ja mam grupkę przyjaciół i praktycznie z nimi się nie rozstaję ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie: KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam moją paczkę składającą się z 5 osób i są wspaniali ! :D
    Fajne macie buty tak w ogóle !

    http://grapverutkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kocham moich przyjaciół, mimo tego, że robią mi obciach. Fajne zdjęcia. Zostaję na dłużej. Wpadnij na mojego bloga i jak się spodoba, to zostaw po sobie jakiś ślad. http://keepcalmandlovefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. widać,że fajnie spędziłaś z nimi czas:)

    http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia :3
    Moja paczka składa się ze mnie i 4 przyjaciółek i uwielbiam nasze odpały :D

    moje-kolorowe-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja piątkowe popołudnia spędzam na korkach z angielskiego :( Ale mam swoją paczkę <3 najlepsze są z nimi imprezy :3
    http://bejbicamxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. cudny post i zdjęcia kochanie,zapraszam do mnie. http://martyna-martynka22.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia, widać, że pozytywnie spędziłaś czas :)
    ★ blog

    OdpowiedzUsuń

Zaglądam tylko do osób, którzy szczerze komentują!
Nie toleruję obserwacji za obserwację - jeśli podoba Ci się mój blog, zaobserwuj go!
Zostaw na końcu swojego komentarza link, chętnie do Ciebie zajrzę! :)