sobota, 29 marca 2014

TAG: Anti Boyfriend

Hej! Przygotowałam dla Was na dziś Anti Boyfriend TAG. Pomysł wzięty od jednej z moich ulubionych bloggerek, Lucy! Zapraszam serdecznie :) 

1. Jaka jest najważniejsza cecha, której szukasz u chłopaka?

Najważniejszymi cechami, których szukam u chłopaka są przede wszystkim: wrażliwość, poczucie humoru. Podoba mi się również kiedy chłopak traktuje swoją dziewczynę jak księżniczkę - nawet przed swoimi kolegami. 


2. Jakie cechy od razu powodują, że nie jesteś zainteresowana chłopakiem? 

Zdecydowanie to, że chłopak jest niekulturalny i nachalny. 

3. Jakie cechy wyglądu zauważasz najpierw? 

Chyba włosy i kolor oczu. Czasami biorę pod uwagę również wzrost. 

4. Opisz wymarzoną randkę. 

O kurczaczki. Marzy mi się taki całodniowy piknik, np na jakiejś łące lub plaży. Później spacer przy zachodzie słońca i rozmowy do późnej pory. Moje marzenia. 



5. Kim byłby twój sławny chłopak?

Zdecydowanie byłby to Niall Horan, lub któryś z pozostałych członków One Direction. 

6. Przez co zakończyłabyś związek? 

Myślę, że ze względu na zdradę. Jeśli chłopak nie miałby do mnie szacunku, myślę że też bym nie puściła tego płazem. 

7. Co chciałabyś, żeby chłopak robił w związku?

Przede wszystkim był przy mnie. Chciałabym, żeby zabierał mnie na nieplanowane spacery i często przytulał. Chciałabym, żeby pisał mi "dzień dobry" i "dobranoc". Ale najważniejsze żeby po prostu był i mnie kochał. 



8. Jakie koloru lubisz oczy i włosy?

Włosy - blond / ciemny blond; oczy - niebieskie / szare 

9. Kupuje ci prezent. Co to takiego? 

Ogromny bukiet kwiatów lub równie ogromny pluszowy miś z jego imieniem :) 

10. Ulubiony typ chłopaka? 

Wysoki, ciemny blondyn o szaro-niebieskich oczach. Kochany, zabawny, romantyczny, wrażliwy. 


A wy macie swój ulubiony typ chłopaka/dziewczyny? Na jakie cechy zwracacie największą uwagę?
Buziaki, kocham Was x

9 komentarzy:

  1. Moją cechą wyglądu jaką najpierw zauważam jest wzrost ,bo sama jestem wysoka i mało jaki chłopak jest ode mnie wyższy.

    http://grapverutkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mam swojego ulubionego typu chłopaka, ale musi być ode mnie wyższy, troskliwy i musi szanować dziewczynę :) No i oczywiście musi być zabawny :)
    http://bejbicamxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog ;)
    macchiatooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny tag ;)
    Pozdrawiam ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy blog :) http://autografy-patrycji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny pomysł na tag :) Uwielbiam Lucy!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już znalazłam swój ideał hehe :D
    Pozdrawiam :*

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Najważniejsze cechy charakteru u chłopaka to szczerość, poczucie humoru, troskliwość, szanowanie swojej księżniczki i nie wstydzenie się jej przy swoich kumplach.. Szkoda, że nikogo takiego nie ma w moim otoczeniu... :c

    Pozdrawiam cieplutko.
    biirdy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zaglądam tylko do osób, którzy szczerze komentują!
Nie toleruję obserwacji za obserwację - jeśli podoba Ci się mój blog, zaobserwuj go!
Zostaw na końcu swojego komentarza link, chętnie do Ciebie zajrzę! :)