piątek, 25 lipca 2014

TAG: TMI

1. Co masz na sobie?

Mam na sobie czerwoną luźną koszulkę i spodnie dresowe :) 


2. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana? 

Niestety tak i nadal jestem. 


3. Czy kiedykolwiek miałaś "straszne zerwanie"?

Nie, ponieważ nie byłam jeszcze w poważnym związku. 


4. Ile masz wzrostu?

167 cm, tak myślę :) 


5. Ile ważysz?

63 kg, tak wiem to dużo jak na mój wiek i wzrost, ale takie jest życie. 


6. Jakieś tatuaże?

Niestety nie, choć strasznie, ale to strasznie bym chciała! Najbardziej jakiś napis, albo znaczek, np kotwicę. Albo coś tego rodzaju :) 


7. Jakiś piercing? 

Nie i na razie myślę, że nie zamierzam. 


8. Ulubiona fikcyjna para? 

Callie i Brandon (The Fosters) 

Hanna i Caleb (Pretty Little Liars) 

Spencer i Toby (Pretty Little Liars) 


9. Ulubiony program/serial?

Pretty Little Liars oraz The Fosters :) 


10. Ulubione zespoły?

Głównie One Direction, jestem Directioners. Ale lubię też 5 Second of Summer, The Vamps, OneRepublic i Little Mix. 


11. Coś czego ci brakuje?
W tym momencie najbardziej brakuje mi przyjaźni z kimś. Brakuje mi rozmów z tą osobą, wygłupów, spotkań, wkurzania tej osoby. :( 


12. Ulubiona piosenka? 

Ciężko mi wybrać jedną piosenkę, bo mam ich na prawdę bardzo bardzo dużo. Ale taką najczęściej przeze mnie słuchaną jest Cher Lloyd - Want U Back Daughtry - Waiting for Superman




13. Ile masz lat?

W marcu skończyłam 15 lat :) 


14. Znak zodiaku? 

Baran :) 


15. Czego szukasz u partnera?

Myślę, że przede wszystkim szczerości, wrażliwości i szacunku. 


16. Ulubiony cytat? 

"Marzenia się spełniają, wierzę zawsze. Marzyłem każdej nocy by zostać piosenkarzem" - Niall Horan

"Nie oceniaj mnie, znasz moje imię, a nie moją historię" - Demi Lovato 


17. Ulubiony aktor?

Keegan Allen oraz Ashley Benson.


18. Ulubiony kolor?

Zielony


19. Głośna muzyka czy cicha?

Zależy raczej od humoru. Czasami uwielbiam cichą, delikatną muzykę, zaraz słucham hip hop, a za chwilę głośnego rocka. Więc to naprawdę zależy. :) 


20. Gdzie idziesz gdy jesteś smutna? 

Przeważnie do swojego pokoju, w którym mogę się zamknąć i pobyć sama ze swoimi myślami. 


21. Jak długo zajmuje ci prysznic? 

Myślę, że około dwudziestu/trzydziestu minut.


22. Jak długo zajmuje ci przygotowanie się rano?

Jakieś czterdzieści minut, tak myślę. Chociaż potrafię się wyszykować w krótszym czasie, jeśli jest taka potrzeba.


23. Czy kiedykolwiek brałaś udział w bójce? 

Oh tak, myślę że nawet nie raz. xD


24. Co ci się podoba u chłopaków?

Podoba mi się gdy chłopak jest wrażliwy, słodki, ale zarazem silny i odważny. Lubię gdy chłopak interesuje się sportem. Podoba mi się gdy potrafi tańczyć i nie wstydzi się zaprosić do tańca dziewczynę. Zdecydowanie lubię chłopaków, którzy mają poczucie humoru, ale wiedzą gdzie jest granica. A przede wszystkim szanuję chłopaków, którzy szanują swoich rodziców. 


25. Co ci się nie podoba u chłopaków?

Nie podoba mi się gdy chłopak jest chamski i nachalny. Kiedy cały czas przeklina, nie potrafi rozmawiać o czymś innym niż alkohol i o tym ile wypił ostatnim razem. Nie lubię gdy chłopak wyzywa innych, nie zwracając uwagi na własne wady. 


26. Powód, dla którego założyłaś bloga?

Zainspirowała mnie do tego przyjaciółka. Próbowałam kilka razy, miałam już dwa blogi przed tym i za każdym razem mi nie wychodziło. Ale postanowiłam, że spróbuje jeszcze raz, bo lubię to. Lubię dzielić się z innymi swoimi poglądami, przeżyciami i pomysłami. 


27. Czego się boisz? 

Najbardziej boje się pająków i nie znanych mi robaków. Boje się również nietoperzy, ale chyba przez wszystkie legendy i mity. Mam także lęk wysokości.


28. Kiedy ostatnio płakałaś?

Wczoraj.


29. Kiedy ostatnio powiedziałaś, że kogoś kochasz?
Powiedziałam to wczoraj moim idolom, którzy przeżywali kilka dni temu swoją czwartą rocznicę założenia zespołu. Nie ważne, że tego nie słyszeli, czy zobaczyli. Nie ważne, nie uważają mnie za jedną z miliarda fanek. I tak kocham ich i nic tego nie zmieni. 


30. Co oznacza nazwa twojego bloga?

Diallerr to również mój dawniejszy username na Twitterze. Nazwa powstała od połączenia imion Demi i Nialler (Niall) jako para fikcyjna, w końcu dołączyłam jeszcze literkę "r" i jest Diallerr


31. Ostatnio przeczytana książka? 

Jodi Picoult "Bez mojej zgody" 


32. Książka, którą aktualnie czytasz? 

Jodi Picoult "Karuzela uczuć"


33. Co ostatnio oglądałaś? 

Serial "Pretty Little Liars"


34. Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś? 

Z moimi przyjaciółmi: Jagodą, Oliwią, Kasią i Kamilem. 


35. Relacja między tobą, a osobą której ostatnio wysłałeś SMS'a? 

Ostatnio wysłałam SMS'a Kamilowi, mojemu bliskiemu koledze :) 


36. Ulubiona potrawa? 

Pierogi z grzybami, kapustą i mięsem oraz spaghetti. 


37. Miejsce które chcesz odwiedzić? 

Chciałabym odwiedzić Kraków, Poznań, Mazury (jeszcze 10 dni), Londyn, Wenecję oraz Nowy Jork.


38. Ostatnie miejsce w którym byłaś? 

Myślę, że ostatnio byłam w łazience. ;D


39. Czy ktoś ci się teraz podoba? 

Tak. 



40. Ostatni raz, kiedy pocałowałaś kogoś? 

Jakoś tydzień temu, tak myślę. 


41. Ostatnio kiedy ktoś cię obraził? 

Nie pamiętam, szczerze mówiąc.


42. Ulubiony smak słodki? 

Nie wiem xD


43. Na jakich instrumentach grasz? 

Uczyłam się grać na gitarze, jednak zrezygnowałam.


44. Ulubiona część biżuterii? 

Zdecydowanie bransoletki.


45. Ostatnio uprawiany sport? 

Taniec.


46. Jaką piosenkę ostatnio śpiewałaś? 

Ed Sheeran - I see fire


47. Ulubiony tekst na podryw? 

Nie używam tekstów na podryw, ponieważ jest to śmieszne. Jeśli ktoś ci się podoba to zagadaj, poznaj tą osobę. Poderwać można kogoś tylko na jeden raz, a to jest głupie. 


48. Czy kiedykolwiek użyłaś tego tekstu? 

...


49. Z kim ostatnio przebywałaś w wolnym czasie? 

Z moimi przyjaciółmi. 


50. Kto powinien odpowiedzieć na te pytania?

Powinien każdy kto ma to ochotę. Fajna zabawa, polecam! :) 


Ten TAG wstawiam z racji, że dawno nie było żadnej tego typu notki. Drugą część fotorelacji planuję dodać dziś późnym wieczorem (jest już po północy haha) ewentualnie jutro rano. Mam nadzieję, że TAG wam się spodobał i może jest kilka rzeczy, w których jesteśmy podobni. Jeśli tak właśnie jest, to dajcie znać w komentarzu :) 
Kocham Was mocno, buziaki! 



JEŚLI CHCESZ BYĆ NA BIEŻĄCO Z POSTAMI, ZAPRASZAM DO POLUBIENIA MOJEGO FUNPAGE"A  

5 komentarzy:

  1. Też mam gdzieś z 167cm wzrostu :D. Znaczy miałam tyle jak mnie pielęgniarka mierzyła.
    Pretty little liars <3

    fovingues.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tagi są bardzo fajne, mam nadzieję, że niedługo napiszesz kolejny na swoim blogu ;)
    zuuzolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny jest ten TAG :D Ciekawe odpowiedzi.
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam "Pretty Little Liars" - najlepszy serial pod słońcem. Bardzo lubię ten tag. Świetnie go przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię Pll :D.I ja teeeż uwielbiam pierogi ,tyle ,że wolę ruskie <33
    ✿http://www.dont-benormal.blogspot.com/✿

    OdpowiedzUsuń

Zaglądam tylko do osób, którzy szczerze komentują!
Nie toleruję obserwacji za obserwację - jeśli podoba Ci się mój blog, zaobserwuj go!
Zostaw na końcu swojego komentarza link, chętnie do Ciebie zajrzę! :)