niedziela, 11 stycznia 2015

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy

Cześć! Właśnie wróciłam do domu z akcji WOŚP. Jestem bardzo zmęczona, ale też równie szczęśliwa, że znów mogłam wziąć w niej udział. Co prawda w tym roku nie miałam własnego identyfikatora i puszki, ale chodziłam i zbierałam pieniążki razem z Oliwią. We dwie zebrałyśmy 298,32 zł. Nie jest to jakaś wysoka kwota, ale dałyśmy coś od siebie i jesteśmy z tego dumne :) Uwielbiam brać udział w takich akcjach i pomagać. 
Zdjęcia są robione telefonem przy świetle z supermarketu, także wybaczcie. :)












W cukierni obok wypatrzyłam chyba najsłodszą babeczkę jaką w życiu widziałam. Zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia! Aż szkoda było mi ją zjeść :(


A wy braliście udział w WOŚP'ie? Lubicie pomagać? W jaki sposób? :)

7 komentarzy:

  1. ja wrzucałam kilka razy pieniądze na WOŚP do puszek w lidlu :)

    http://beautifuldreams29.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. OO, to fajnie że tak pomagacie :) nie ważne ile zebrałyście, liczą się chęci!
    http://turkusowe-oczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na KONKURS! :)

    http://malicjafashion.blogspot.com/2015/01/wazna-akcja-mozecie-pomoc-i-wygrac.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie było xD szkoda że tak zimnooo

    OdpowiedzUsuń
  5. ja wolontariuszką nie byłam, ale wpłaciłam pieniądze ;)
    Zaobserwowałam ;)
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z t-shirtami DIY :3

    OdpowiedzUsuń

Zaglądam tylko do osób, którzy szczerze komentują!
Nie toleruję obserwacji za obserwację - jeśli podoba Ci się mój blog, zaobserwuj go!
Zostaw na końcu swojego komentarza link, chętnie do Ciebie zajrzę! :)